Els Ports Esportius de Catalunya es donen cita al Saló Nàutic de París

L’ACPET promociona als seus 46 ports esportius associats així com el territori que els envolta
Els 46 ports de l’Associació Catalana de Ports Esportius i Turístics (ACPET) han promocionat la seva àmplia oferta nàutica, esportiva i d’oci, del 3 al 10 de desembre, al Saló Nàutic de París. L’ACPET ha comptat amb estand propi on el visitant ha pogut consultar qualsevol informació relacionada amb els seus ports associats, així com del territori en el qual es troben, ja que tal com expliquen des de la pròpia associació, “els ports són una entrada al territori que els envolta i una sortida a la mar, un punt de trobada entre tots dos mitjans on l’usuari pot gaudir de moltes activitats i un servei i instal·lacions de qualitat”.
El visitant també ha trobat a l’estand dels Ports de Catalunya les diferents promocions que impulsen des de la pròpia associació, com són la Vitamina Blava dels Ports de Catalunya, el ‘Navegar té Premi. Amarra Gratis!’, el ‘Sailing Costa Brava’ i el ‘Marina Day’.
El Saló Nàutic de París ha comptat amb uns 785 expositors, 1300 marques i aproximadament 170.000 visitants. L’ACPET, en la seva línia estratègia de promoció dels seus ports associats, és present en els principals salons nàutics d’Europa com són el de Barcelona, Cannes, Düsseldorf, Palma i el mateix París. “Els Ports de Catalunya són un referent en la nàutica d’esbarjo per a molts navegants i usuaris, per la qual cosa des de l’ACPET, entre altres accions, assistim als principals certàmens del sector per a arribar al nostre públic objectiu”, expliquen des de l’Associació.
/ ACPET