La Costa Daurada es promociona al mercat emergent d’Azerbaidjan

Amb aquesta incursió s’ha fet un pas pioner, no fet per cap altre mercat turístic, atès que es tracta d’un país amb un poder adquisitiu molt elevat
La Costa Daurada es promociona al mercat emergent d’Azerbaidjan, en una acció impulsada per l’Agència Catalana de Turisme amb l’objectiu d’obrir nous clients a Àsia, informa l’Ajuntament de Salou.
Una delegació dels patronats de turisme de Salou, Cambrils, Vila-seca i el complex turístic PortAventura han visitat Bakú, capital d’Azerbaidjan, per participar en una acció promocional impulsada per l’Agència Catalana de Turisme.
Azerbaidjan és, amb més de 9 milions d’habitants, un dels països emergents en quant a turisme, tant emissor com a receptor. L’acció turística a Bakú va consistir en una jornada de treball amb els principals agents turístics del país. Amb aquesta incursió s’ha fet un pas pioner, no fet per cap altre mercat turístic, atès que es tracta d’un país amb un poder adquisitiu molt elevat.
La República d’Azerbaidjan, l’estat més gran de l’estratègica regió del Caucas -frontera històrica entre Àsia i Europa-, es considera un mercat potencial, incipient i alhora molt interessant per dur a terme accions de promoció turística. La percepció, una vegada feta la presentació de la marca Costa Daurada, ha estat molt positiva, revela l’Ajuntament de Salou.
SBC-agencias
There are no comments at the moment, do you want to add one?
Write a comment