L’ACPET present al Saló Nàutic de Cap d’Adge

L’Associació va participar juntament amb el Club de Natura i Turisme Actiu del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona
Enguany es va celebrar la 16ª edició del Saló Nàutic Cap d’Agde. Es tracta d’una fira molt específica de turisme nàutic on hi ha més de 500 vaixells nous i d’ocasió exposats, així com també diferents espais de venda de material nàutic, expositors de diferents ports i empreses del món de la nàutica on han presentat nous serveis i productes innovadors.
Des del l’ACPET s’hi va participar juntament amb el Club de Natura i Turisme Actiu del Patronat de Turisme Costa Brava-Girona, amb un espai de 4×4 m2. Dins aquest espai hi havia una imatge de la Costa Brava molt destacada, fulletons de les activitats nàutiques que es realitzen a la Costa Brava així com de Turisme Actiu Natura, mapes de la província de Girona, fulletons dels ports esportius de Catalunya i prospectes del producte Sailing Costa Brava.
Gràcies al bon temps que ha fet durant tots els dies del Saló, al descens general de preus en les embarcacions d’ocasió, l’interès del públic francès pel territori Girona-Costa Brava i els seus ports esportius de qualitat, i gràcies al coneixement de la nostra assistència durant els anys anteriors, hem tingut un increment en nombre de visitants a l’estand. Visitants acompanyats de familiars i amics provinents de la tota la regió de Llenguadoc-Rosselló, en major part usuaris del port de Cap d’Agde però també de ports veïns com Gruissan, Sète, Frontignan, Palavas, Carnon, La Grande Motte, Le Grau du Roi, Port Camargue, Valras, Port la Nouvelle, Port Leucate, Le Barcarès, Canet en Roussillon, Saint Cyprien i Argelès sur Mer.
Des del mostrador es va donar informació en major part del Forfait Sailing Costa Brava, dels diferents ports esportius de la província de Girona, així com també de les diferents activitats de turisme actiu que es poden realitzar al territori.
Cada dia de la Fira a les 12.00 h. s’ha realitzat un tast d’anxoves i vi de la DO: Empordà. Aquesta acció ha estat molt bon rebuda pels visitants, incrementant-ne així el nombre d’aquests a l’estand. Així mateix, com cada any, s’ha realitzat el sorteig del producte Sailing Costa Brava, molt atractiu pel seu preu de venta, doncs al aplicar un 30% de descompte sobre la tarifa establerta als ports esportius catalans en temporada alta, acaba sent un producte molt ben rebut pel públic francès. Vam començar al 2013 amb 67 participants, 107 al 2014 i enguany 130, així doncs, val molt la pena assistir-hi cada any.
SBC-CN l’Escala