Acpet – Port News

El port de Palamós s’acull a la marca ‘Boutique Ports’

El port de Palamós s’acull a la marca ‘Boutique Ports’

desembre 22
18:40 2015

És una iniciativa dels ports petits de la Mediterrània que s’adreça a turistes d’alt poder adquisitiu oferint-los rutes culturals, naturals i comercials

La Generalitat promociona el port de Palamós sota la marca ‘Boutique Ports’. És una iniciativa dels ports petits de la Mediterrània que s’adreça a turistes d’alt poder adquisitiu, habituals usuaris de creuers d’alt estànding, oferint-los rutes culturals, naturals i comercials en les localitats on fan escala. L’objectiu és que els ports i les seves destinacions turístiques es coordinin per donar una major valor afegit a l’activitat dels creuers. A banda del de Palamós, entre els ports que es promocionen com ‘Boutique ports’ hi ha els de Roses, Sant Carles de la Ràpita, Niça, Maó, Sété i els italians de Portoferraio i Olbia. L’objectiu del projecte és donar a conèixer conjuntament un itinerari i unes destinacions, amb un catàleg de serveis que ofereix elevats estàndards de qualitat als turistes de creuer. Tots els ports que s’han unit al projecte ‘Boutique ports’, ja formaven part de l’associació Medcruise, que aplega els ports de creuers de la Mediterrània.

SBC-palamoscomunicacio.cat

Share

Related Articles

PORTS DE CATALUNYA -ACPET NEWS nº 174 – març 2025

Regístrate

April 2025
M T W T F S S
« Feb    
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930