El port de Palamós s’acull a la marca ‘Boutique Ports’
És una iniciativa dels ports petits de la Mediterrània que s’adreça a turistes d’alt poder adquisitiu oferint-los rutes culturals, naturals i comercials
La Generalitat promociona el port de Palamós sota la marca ‘Boutique Ports’. És una iniciativa dels ports petits de la Mediterrània que s’adreça a turistes d’alt poder adquisitiu, habituals usuaris de creuers d’alt estànding, oferint-los rutes culturals, naturals i comercials en les localitats on fan escala. L’objectiu és que els ports i les seves destinacions turístiques es coordinin per donar una major valor afegit a l’activitat dels creuers. A banda del de Palamós, entre els ports que es promocionen com ‘Boutique ports’ hi ha els de Roses, Sant Carles de la Ràpita, Niça, Maó, Sété i els italians de Portoferraio i Olbia. L’objectiu del projecte és donar a conèixer conjuntament un itinerari i unes destinacions, amb un catàleg de serveis que ofereix elevats estàndards de qualitat als turistes de creuer. Tots els ports que s’han unit al projecte ‘Boutique ports’, ja formaven part de l’associació Medcruise, que aplega els ports de creuers de la Mediterrània.