El Port de Sitges-Aiguadolç entre els millors atractius turístics de Sitges

Les conclusions s’obtenen a través de més de 105.000 opinions d’usuaris compartides a Internet durant els anys 2017 i 2018
En el marc de l’estratègia de redefinició integral de la presència de Sitges a Internet, la regidoria de turisme de l’Ajuntament de Sitges ha portat a terme un estudi de reputació turística del municipi, elaborat en col·laboració amb l’empresa Vivential Value, especialitzada en intel·ligència turística.
En el cas dels atractius turístics de Sitges, obtenen una valoració de 8’62 i aconsegueixen quasi 2 de cada 10 opinions del total de l’estudi. Destaquen per la seva puntuació elevada recursos icònics del municipi com el passeig Marítim, l’Església de Sant Bartomeu i Santa Tecla, la Platja de Sant Sebastià i el Port de Sitges-Aiguadolç, i recursos culturals com el Museu de Maricel o el Museu del Cau Ferrat, tots amb un índex de reputació online situat entre el 8’72 i el 8’99.
Les principals conclusions del nou sistema de coneixement són que l’índex de reputació Online “iRON” del conjunt de l’experiència turística a Sitges ha assolit un 8’35 sobre 10 l’any 2018, millorant la valoració de 8’24 del 2017.
Les conclusions s’obtenen a través de més de 105.000 opinions d’usuaris compartides a Internet durant els anys 2017 i 2018, en relació més de 950 allotjaments, restaurants i atractius del municipi.
/ ACPET-sitges.cat